Winkelwagen

Mini Cart

Garantie & Reparatie

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben?

We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter voorkomen dat je toch niet geheel tevreden bent. Mocht dit het geval zijn, neem dan alsjeblieft contact op met één van onze medewerkers via [email protected] of 0297 212121. We kijken dan samen naar een passende oplossing.

Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen.

Je hebt recht op een goed product. Als een artikel buiten eigen schuld om kapot gaat dan verhelpen wij dit graag zo snel mogelijk. Neem dan contact op met één van onze medewerkers via [email protected] of 0297 212121. Wij zorgen dat je kosteloos het juiste artikel ontvangt of dat het beschadigde artikel (indien mogelijk) gerepareerd of vervangen wordt.

Wat doe ik als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Als je de bestelling binnen vijf werkdagen niet ontvangen hebt, vragen wij je contact met ons op te nemen om de bestelling te traceren. Stuur een e-mail naar [email protected] of benader ons telefonisch via 0297 212121. Wij zijn dinsdag t/m vrijdag bereikbaar van 10.00 tot 18.00 uur. Wij zoeken door middel van de track & trace code voor je uit waar je bestelling zich bevindt. Je wordt uiteraard op de hoogte gehouden.

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op via:

We staan dinsdag t/m zaterdag van 10.00 – 18.00 uur voor je klaar.

Telefoon

Telefoon

0297 212121

WhatsApp

WhatsApp

0297 212121